Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 25 oktober 2012 20:10

Tjääna!

Som ni nog vet är Felicia påväg/  i turkiet.. O JA SAKNAR NA REDAN!!     

Hon missar ju discot imorrn men hon är här på Halloweeen!!    Trorja..   


Eftersom ja har tråkigt så har jag suttit o kluddat lite medans ja skypat med Pontus, Victor, Simon, Viktor, Johannes osså har jag chattat med Linnea   

Och eftersom en blogg är mycket roligare att läsa om den har bilder så tog ja kort på mitt kludd o ta inte ilLA UPP OM NI ÄR SÅ KÄNSLIG   Ojsan där vart de visst lite caps..


       


Bara för att ja snor mammas systemkamera så tar jag onödigt mycke kort ^^


Jaja, gonatt då!! 

//SAnna    

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 25 oktober 2012 08:52

Snälla kan inte någon skriva mitt namn rätt någon gång?? Snälla? Är de verkligen så svårt?? F-E-L-I-C-I-A! Tack ^^

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 25 oktober 2012 08:44

Nu sitter jag & väntar på flygplanet med Adrian, Albin & Samuel! Så jag tänkte att jag kunde göra en lista på vad jag är rädd för när det gäller flyg i allmänhet!

? Att dom ska behöva leta igenom min väska! Även fast att jag vet att jag inte har nåe farligt i den!

? Att det ska börja pipa när jag ska gå igenom säkerhetskontrollen!

? Att hamna på fel flygplan!

? Att flygplanet ska sprängas eller störta!

? & att jag aldrig mer ska få komma hem!

De ca nog allt! Jag hoppas att ni ska ha de trevligt här hemma i Svenneland, så syns vi förhoppningsvis om en vecka!

Kram Felicia

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 25 oktober 2012 06:59

Då är de dags nu då! Äntligen!!! Fast jag kommer att sakna dej Sanna!¡

Nä nu ska jag åka så vi syns om en vecka!

//Felicia

D:

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 22 oktober 2012 20:01

Jag vill ju vara hemma på halloween :(( okej, visst e de kul att vara utomlands (har bara varit utanför Norden 1 gång innan) men halloween här i Hallen är ju sååååååå rolig!!!!!

Väldigt attraktiv bild som jag gjorde i början av 2012 för er som undrade^^

De va no allt än så länge!

Kram på er! //Felicia

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 22 oktober 2012 19:54

Då ska man nog ta o packa inför Turkiet på torsdag!! 10:10 åker vi!!! Men sen så va de ju dehär med prov också -.-" matte, SO, NO & engelska "yey" & sen så har man ju biologi & HK läxa också! Men man lär ju inte dö av de, eller inte så mycket i alla fall¡

Näe, nu ska jag nog fortsätta med läxorna! Ha de bra ;*

//Felicia

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 22 oktober 2012 19:05

Hejsan, de e jag igen ^^


I alla fall, igår hade jag så tråkigt så tänkte jag att jag skulle göra en ful halloween sminkning på benet (så att jag kan använda båda händerna), men de va för att fundera på om jag skulle ha det på kinden   

de e ju liksom Halloween disco på fredag!             


Jaja, i alla fall så blev det här resultatet.. Ja skyller på att ja inte örsk göra någe noggrant + att jag ville inte slösa latex :P


     


Och det jag använde var latex, 2 st prov foundation, tråd + nål, pensel, ett ben :P, sax, pincett, en sån här svamp o typ inge mer   


 


Jag har ALDRIG smink   Typ endast på discon och knappt då ändå!! Därför stör jag mig på alla småbarn som växer upp med Ipads i handen och sminkar sig och håller på att kaxa -.-


I alla fall.. Just nu sitter jag och pluggar tyska   

På onsdag är det nån jäkla redovisning om fotosyntes för någon i 4:an..... Och sen ska 7-9 in till stan och kolla på någe rockopera eller va de nu va   Om ni tycker hela 7-9 låter mycket så är vi bara typ 36 st eller nåt.. Vi är en liten skola och jag ÄLSKAR DET   


Gonatt på förhand då   // Sanna



Av Felicia o Sanna i Ziperall - 22 oktober 2012 18:45

Men TJÄÄNA!!

Tänkte visa ett påslakan set ja köpte för typ en månad sen ^^ 

Ja hedde på i de i sängen för några dagar sen såp ja tänkte visa de för o ha nåt att visa   


Som ni kan ha listat ut så är de Cookie monster täckke + kudde!!!   


 
Jajamen, de där är alltså ena sidan av täcket   Nu fick ni en smygkik på mitt rum  

På baksidan är det bara ett mönster så de e 2 bilder på det ^^


   

Sen är det ju den fett biffiga kudden!! Den är 80x80 och jag behöver 4 kuddar för att fylla den   

Den har också 2 sidor!!   

Den här sidan tycker jag helt enkelt är cooool,  fast de e ju båda (enligt mig)   

 


Och den här andra tycker jag också passar sjukt bra på vintern       


 


Ps. JAG ÄLSKAAAAR VINTERN!!   Tjarrååååååååååååååååååååååå // Sanna


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken årstid tycker du minst om? ^^
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards