Alla inlägg under december 2012

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 31 december 2012 15:31

Årets sista dag... Äntligen :3 år 2013 kommer vara det första året med 4 olika siffror sen 1987 :3 Så gott nytt år! Som sagt e jag uppe i fjällen och firar i stugan :D med fredrik och hans familj :P

Idag har man varit på madrassåkning som kanske gick bra XD
De e inte alltid ja har wifi här uppe så ja får försöka så mycke som går!! ^^

GOTT NYTT ÅR!

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 29 december 2012 11:23

Jo de ja skrev innan var ju att ja va tussig.. De blev värre -.- ja fick magsjuka o de va inte kul.. Vi sk upp till stugan i fjälls imorrn över nyår.. Och ja hade inga täckbyxor än så ja blev tvingad in till stan för att köpa ^^ de blev ett par turkosa :3 och till min oranga jacka så blir jag nog tillräckligt färgglad :D

Hare bra och bli inte sjuk! :3

//Nosserot

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 27 december 2012 16:55

Piggelin is tha shit när man e tusdig!!

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 27 december 2012 06:02

Bildbomb av mig & Sanna skulle väl inte vara så himla fel klockan 05:55 denna underbara morgon :D

Hade gött barn

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 27 december 2012 04:49

Tjena, vi sitter och hänger :3 Kl e just nu 04;46 o vi e inte äns de minsta trött.. Därför tänkte vi att vi ändå kunde dygna när vi ändå håller på XD
Hållt på att chatta med random folk på både kik och omegle XD

KIK namn:
Felicias= muppbarn
Sannas= Nosserot99

//Sanna

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 27 december 2012 01:31

Tjena, här i den populära byn Hallen är en av våra traditioner är en volleyboll turnering på annandag jul :3
Så ja o Flizze va där :D
Sen har vi dampat sönder lite :D

Ja fick också en idol där! Erkänn han ser liite ut som Fredrik i Solsidan!! XD

//Sanna

Ps. Han i gult e min idol :3 Han e mer lik i verkligheten ;D

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 26 december 2012 21:36

Har varit på volleybolls turnering för er som inte förstod de (Y) i typ 4 timmar! YIPPIE!! Lite halvdrygt ibland men ganska så kul

Hade ju så mycket att skriva om också""""""" -.-

//Felicia

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 26 december 2012 15:51

Joo, ja har typ inte gjort ett skit...
Ja har fixat lite med mobilen, varit hos kompisen och vattnat blommorna och ritat...

En av mina bästa vänner är i Australien just nu.. Han heter Max och är i samma klass som oss :3

Och ja har ritat min hund Ådi...
En är den jag ritat och den andra är ett foto som jag försökt hålla mig till.. Kvaliten på fotot e dåligt för jag orkade inte ladda över så jag tog bara kort på skärmen :3

TADA //sanna

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken årstid tycker du minst om? ^^
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards