Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

HejHej :3

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 7 mars 2013 16:17

Hejj på er, jag hade tänkt att bli lite bättre på att blogga!..jag vet att jag har sagt/skrivit det måååånga gånger men nu menar jag de, tror jag   jaja, man får ju testa och se hur det går i alla fall^^ friskt vågat, hälften vunnet ju   


Sanna är på väg tebaka till Sverige också   jag är ju ganska så överlycklig^^  från en sak till en annan bara sådär, imorgon är det bad, för er som undrade, och det känns som en evighet faktiskt! så de blir nog bra!


Och så bjuder jag på den hära bilden nedanför bara för att det va en sån underbar dag idag även fast jag nästan inte har satt foten utanför dörren, förutom när jag skulle åka till Ica med mamma men det var bara till bilen och från bilen så de gills nog inte riktigt om de ska riktigt gillas    



                                  forgifs.com




//Felicia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag vet att de går trögt med bloggandet men men.. De lär nog fungera någon gång, skam den som ger sig! Snart är det sommarlov! Detta förväntansfulla sommarlov som nog alla har gjort sig förtjänt av. Visst har det gått fort men slitit har vi & nu...

Snälla ge mig sommar nu tack!! Det har varit vinter bra nog länge nu -.-'' & det är inte kul längre! Tillräckligt med snö för att halka & bli dyngsur av typ inget men inte tillräckligt för att köra skoter överallt! Jag hatar inte snö eller vinter men...

Tänkte visa er en video med en kille som spelar intron på äldre TV-Program men gör om dom lite    så fort jag lyssnar på de så får jag världens NOSTALGI och kommer ihåg hur mycket jag älskar och saknar de gammla program som gick på Nickelodeon     ...

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 26 februari 2013 17:20

Hejsan, jag tänkte "dela med mig" av ett väldigt roligt klipp som min klass kan sitta & skratta åt ett väldigt bra tag, så jag hoppades att ni skulle tycka om det lika mycket som jag gör^^ Såklart så har ju inte alla samma humor som dom i min klass, ...

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 21 februari 2013 19:23

Fan Sanna jag saknar ju dig redan!! Hur ska jag klara två hela veckor utan dig?? Men jag hoppas att du har det trevligt & så får du krama massor av tailändare från mig ;) Kram på dig gullunge ^^ så ses vi om två veckor :)) Känner du igen dig fö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken årstid tycker du minst om? ^^
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards