Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 26 februari 2013 17:20

Hejsan, jag tänkte "dela med mig" av ett väldigt roligt klipp som min klass kan sitta & skratta åt ett väldigt bra tag, så jag hoppades att ni skulle tycka om det lika mycket som jag gör^^ Såklart så har ju inte alla samma humor som dom i min klass, mig eller Sanna, men jag tänkte ge det ett försök i alla fall^^




& för er som bara vill se geten så är det en video här   









& så får ni ha en EXTREMT trevlig vecka & helg & lov för er som har lov nu   & så får ni några bilder bara för att jag kan    & njut nu av resten av den här dagen & hela den här veckan & nästa vecka, & så vidare, för det är ni värda   


                                                        

                                                  




// Felicia 

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 21 februari 2013 19:23

Fan Sanna jag saknar ju dig redan!! Hur ska jag klara två hela veckor utan dig?? Men jag hoppas att du har det trevligt & så får du krama massor av tailändare från mig ;)

Kram på dig gullunge ^^ så ses vi om två veckor :))

Känner du igen dig förresten Sanna??
.|
V

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 18 februari 2013 11:22

Hejjsan, idag är jag sjuk & allt är tack vare pappa, så tack pappa! Tack så jätte mycket -.-"

Men i alla fall, jag tänkte dela med mig av lite bilder jag tog, ensam, igår! Bara för att jag kan & så, men i alla fall här kommer dom :))
& klaga inte på hur fula dom är, jag tog dom med mobilen, kuz aj kan^^

/Felicia

Av Felicia o Sanna i Ziperall - 4 februari 2013 20:00

Har legat halva söndagen & bara mått skit & druckit tesaksimojs från Turkiet, tills Emanuel ringde & jag fick ta & göra en långpannekaka & åka ner till församlingshemmet, där vi sålde fika, läste KP, lekte med en app på min mobil & hittade vin i kylen (Y) ganska trevlig söndag trots allt ;))

Ha de bra <3
//Felicia

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken årstid tycker du minst om? ^^
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards